الرئيسية » » بيت الموت

بيت الموت









( بيت الموت ) السلام عليكم انا محمد من الارياف احكي لكم قصتي بعض الناس يقولون اني اكذب ولكن والله العظيم والله العظيم دية قصة حقيقية وحصلت معاية الي عايز يصدقني يصدق والي مش عايز برحتة المهم ان انا من صغري وانا بحب المغامرات وقصص الرعب بس كنت لما اجي اكلم اختي ف المواضيع دية كانت بتقولي بلاش الكلام دة بلبل عشان هما بيضيقوا قولتلها لية قالتلي عشان هما ليهم اليل واحنا لينا النهار ولا نأذيهم ولا يأذونا قولتها ماشي تصبي علي خير بسخرية قالتلي محمد انا مش بهظر بجد بلاش الكلام في المواضيع دية قولتلها ماشي لما صحيت عديت علي اصحابي قعدنا مع بعض ال ساكن ف الارياف هيعرف كلامي الي ساكن ف المدن هوضحلكو في الارياف الارافة او زي مابتقولوا الترب موجودة وحوليها الزرع وجنبيها بيوت المهم كان في بيت مهجور الناس كانت بتقول انو مسكون بأشباح وامراءة ماتت فية دية صاحبت البيت المهم قولتلهم تيجوا معاية ندخل البيت دة ونكتشفو صاحبي حسام قالي وهو بيضحك ف حد يروح للموت برجلية قولتلو لية قالي انت ماسمعتش عن ان ولاد الست الي ماتت ف البيت دة عايزين يبيعو البيت بأي شكل وفي ناس جت واشترتو بس مافيش اسبوع ويحصلهم حاجة ويتجننو والبعض منهم يموت وكل مرة اصحاب البيت ينزلو ف ثمن البيت دة ماكذبش عليكم كلام حسام حمسني اني ادخل البيت دة قولتلهم يعني ماحدش هيجي معاية كلوا قالي لا قولتلهم خلاص برحتكم لقيت حسام بيقولي احسنلك مترحش وسابني ومشي وروحت وصحيت نصف اليل الساعة 10 اة دة عندنا في الارياف نصف اليل وروحت الشارع الشارع كان ظلام دامس ومشيت لقيت الجو اتغير بطريقة غريبة ومشيت والغريب ان كل لما ققرب من البيت اسمع صوت صراخ واصوات كثير مربعة وكنت كل لما ققرب الصوت يعلي لقيت واحدة واقفة عند البيت افتكرت وقتها كلام حسام بصراحة خفت جاي اجري لقيت نفسي زي ما اكون مشلول وهي تقرب مني وانا اصرخ بس مافيش حد سامع او صوتي انا بس الي سامعة وهي تتقرب تتقرب تتقرب وها هي في وجهي وجه اسود شاحب وشعرها كان مغطي عينيها ووضعت يدها علي وجهي اية ال حصل بعد كدة لقد فقط الوعي واستيقظت وانا ف بيتي ماذا هل كان حلم هل كنت احلم فنظرت الي المرءاه فوجدت اصابع هذة العجوز علي وجهي لا لم اكن احلم لقد كنت هناك بلفعل ففجأة احد طرق باب غرفتي انة كان ابي قال لي فلتكن جاهزا لاننا سوف نزور اختك اليوم ونبارك لها بمناسبة بيتها الجديد المهم لبست وخرجنا بس الي انا ماكنتش عامل حسابة ان البيت والشارع الي ساكنة فية اختي هو نفس البيت والشارع ال انا كنت فية امبارح فقلت هل اقول لاختي فقلت لا ممكن اكون كنت بتخيل بلاش ققولها عشان هي لسة واخدها البيت وممكن تقول علية مجنون المهم طرقنا الباب ففتحت اختي ودخلنا وعندما كنا نشاهد التلفاز نظرت الي اختي وكانت تضحك ضحكات مصطنعة انا فقط من لاحظت ذللك وكان في عينيها كلام كثير المهم جة اليل والدي وولدتي دخلوا ناموا في غرفة وانا في غرفة واختي في غرفة نسيت اقولكوا اختي متزوجة ولكن زوجها بيرجع من الشغل الساعة 8 صباحا المهم وانا ايم حاسس بصوت قطط وصحيت لقيت تحت السرير مجموعة من القطط السوداء القبيحة ونظرت في وجهي ووجدت امراءة اعتقدها امي ذهبت اليها ونظرت الي وجهها والمفاجأة انة تلك الوجة الشاحب الذي رأيتة ليلة امس فذهبت مسرعا الي غرفت اختي فوجدتها مستيقظة خفت ان اقول لها ما حدث لي فتعقدت اني مجنون فقالي لي اريد ان احكي لك شئ لكن برجاء ان تصدقني قلت لها احكي انا هصدقك في اي كلمة تقوليها لاني مارأيتة ليس بشئ هين قالت لي ماذا رأيت قلت لها احكي انتي اولا حكتلها اللي حصل واليوم ده معرفناش ننام خالص من الرعب والكوابيس


بيت الموت
100out of 100 based on 100 ratings. 100 user reviews.

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
إدارة الموقع : إعلن هنا | إعلن هنا | إعلن هنا
جميع الحقوق محفوظة © 2013. كلام معلمين احمد يونس
تعريب وتطوير موقع سيو صح